Waptrick Bad Meets Evil - The Reunion Letras de músicas

  • [Intro: Eminem:]

    Ay, you

    This next song, is a true story

    (Come here sl-t!)

    Cause some things in this universe, don't make sense

    But somehow always seem to f-ckin' work

    [Verse 1: Eminem]

    Driving down 975, about to hop on 696

    I look over, this f-cking chick's tryina' fix

    Her makeup, I'm like b-tch?

    You ain't a plastic surgeon, I advise ya to put up your visor

    I'm getting kinda ticked, you're blocking my side mirror

    She's like yeah? so? I'm like so?

    You gon' need a stich you keep actin' like that, ho

    I look like your husband sl-t? That's a rhetorical question

    You talk to me like you talk to him, I'll f-ck you up

    In fact, get in the backseat, like the rest of my dates

    No b-tch rides shotgun, what? Taxi?

    Stop and pick you some Maxi Pads up?

    Is that what you actually ask me?

    b-tch reaches over and smacks me

    And says I annoy the f-ck outta her

    Get in the f-cking back, put on your sl-t powder

    You sl-t, what? Shut the f-ck up now, or get your feelings hurt

    Worse than my last chick, when I accidentally butt dialed her

    And she heard me spreading age rumors about her

    Turn the radio up louder, make it bump

    While I thump that Relapse CD, tryin'a hit every bump

    In that... till I snap back in that accent

    Cause she kept asking me to stop callin' her C-NT

    I SAID THAT C-NT

    [Hook x2: Eminem]

    She said, Marshall you ain't really like that, oh oh oh

    You wouldn't wanna show [?]

    Cause you're breaking my heart, you're breaking my heart

    [Verse 2: Royce Da 5'9"]

    Uh, pull up to the club in a Porsche, not a Pinto

    While Marshall's at a white trash party, I'm at drama central

    I walk up in there looking at my phone on twitter tweetin'

    I'm feelin' a bunch of b-tches lookin' at a n-gga, cheesin'

    I get approached by this little skeeser

    She asked me if I'm the real G, cause I'm Gucci from head to feet

    I said, yeah, I'm really is, cause I spit in your man's face

    Like Camden, that little kid from...

    She said I'm feeling a bit of ego

    Wait, am I talking wrong?

    I said nah, I'm a walking Kanye/Beyonce song.

    She said I'm mad at you, I said why?

    She said why you never make songs for chicks like it's hard to do?

    I said I make songs for me, leave the studio

    And go and f-ck the b-tch who belong to [?]

    She said I'm feelin' your whole swagger and flow, can we hook up?

    I said, eh, you just used the word swagger so NO

    [Hook]

    [Verse 3: Eminem]

    We been ridin' around in this hatchback 'till I'm f-cking hunchback

    Where the f-ck's this party at sl-tbag C-NT? Cut what act?

    Think it's an act? f-ck that, I'm tryina' [?] finest loveshack

    Or somewhere to f-ck at, eh? Don't touch that

    You fat dyke, I'm tryina hear some Bagpipes from Bagdhad

    Don't act like you don't like em', them accents

    I rap tight, and I'm a torture 'till we find this place, yeah that's right

    Thought it was just past this light, past Van Dyke

    Better hit that map right, read them directions

    Oh yeah you can't read, and you can't write

    Told me that last night, she took my CD out the deck

    Snapped in half like, Relapse sucked

    I snapped, hit the gas like, blew through the light

    Spun out, hit a patch of black ice

    Forgot we had a trailer hitch to the back

    We jackknifed, b-tch flew out of the car

    I laughed like, she deserved it

    She didn't think I'd act like that in person

    (Yo, Royce, Marshall just crashed right in front of the club!)

    [Verse 4: Royce Da 5'9"]

    Tell him I'll be there in a minute, I'm tryina break up this cat fight

    Between my mistress and my damn wife

    Then a chick wanted a hug, but she was fat

    So I gave her that and told her to scat

    I'm not mean, I'm [?]

    On my way to the front door, taking the scenic route

    To avoid this chick with a lace front

    Lookin' like Venus and Serena's hooves

    I'm jus' sayin', those chicks got horse asses, they been attractive

    Hope when they see me they don't slap me with they tennis rackets

    My mind drifted back to this sh-t

    I seen my wife push her down, step over her body, and smack the mistress

    Police outside, I turn and pass the gat to Vishis

    Then I step out and see my evil twin

    He gives me an evil grin

    He mugs the mistress, turns around and gives the misses hugs and kisses

    Looks at me twisted, like Nickel "watch this sh-t! "

    He smacks the dentures outta the mouth of the fat b-tch he rode with

    Looks back to mention, "Royce, it's good to be back to business"

    [Hook]

  • Bad Meets Evil outras músicas
  • Letras Pesquisar
  • Videovak Watch Free
    VIDEOVAK: Assista séries de TV online grátis!
  • Waptrick Pagina Principal
  • Alterar idioma